tirsdag den 21. august 2012

Vege---wait what?!

Jeg vil mega gerne vide hvad vegetrain er :D Og jeg synes også det er okay klaret at 2 ud af 3 x spaghetti er stavet helt forkert, men den sidste rigtigt :) Jeg er generelt helt vild med deres skilte her! Altid noget at grine lidt af :) 


Skiltet herunder indikerer, at du skal hænge en kæde foran døren, når den er i stykker... for det første lyder det som om DU skal holde fast i den i kæden!... og NÅR den er i stykker ikke HVIS :) tsk tsk!


Og hvad sker der lige manden med stokken! Har har ondt i maven eller hvordan? :) Bare fordi
du er gammel, behøver du jo ikke være foroverbøjet... eller hvad :D Jeg elsker iøvrigt også den gravide mave. Hvis jeg havde haft tid, tror jeg at jeg ville købe en fodbold og sidde med den og henvise til skiltet :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar