søndag den 12. august 2012

Aloe Vera drik

Det er meget typisk, at når nogen har været inde i byen, så har de som regel noget med tilbage til farmen til os, eller de andre... hvad end de lige har lyst til. Den anden dag var det Aloe Vera, Honning og Lemon drik. Virkelig en underlig blanding, men det smagte overraskende godt. Jeg har aldrig hørt om at drikke Aloe Vera! Det er sådan noget man bruger i hudprodukter og sådan noget :D Men der var ikke nogen af os, der døde af det :O 

Niklas og Aloe Vera drik :) yummy!
Udover det så er det begyndt at gå op for mig at jeg skal hjem snart! Det er lidt vildt... Har kun kommende uges arbejde tilbage... Det er virkelig mærkeligt! Det var faktisk planen at jeg ville have været afsted idag til Suao Cold Spring (det eneste Cold Spring i hele verden undtaget et sted i Italien). Men vi havde besøg af en AIESECer i weekenden, og der gik nok lidt hat og briller i den :D Der var i hvert fald ikke nogen af os, der var meget værd før efter kl 14! Så det droppede vi. Jeg vil smadder gerne prøve det, så det må blive næste weekend. Hvor jeg også planlægger at jeg gerne vil et smut til Taipei på sightseeing (uden tyfon) og der er endnu et danseshow i Yilan om fredagen! :) Så den sidste weekend i Taiwan bliver nok også travl!! Men det er også bare super duper! :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar