tirsdag den 21. august 2012

Ihh, sidste dag her!!

Det er mega uforståeligt! Jeg sidder mere eller mindre og tæller timer til jeg skal med bussen ind til Taipei! Shit! Nu gik der endnu en time!! Er ikke helt pakket ned endnu, men næsten... Opdaterer de sidste par blogs og tager billeder af folket her... Igår bagte jeg en kage, som vi skal spise senere :) Det bliver cool, I hope! Har bagt en gulerodskage, men må sige at det var noget improviseret, da de ikke havde halvdelen af det jeg skulle bruge :D haha... vanille er fx byttet ud med kondenseret mælk med vanille smag, kanel udeladt og brun farin byttet ud med alm. sukker.... og ja, jeg kunne fortsætte :D

Jeg veksler lidt mellem at jeg gerne vil afsted og på første fly, til at jeg slet ikke vil hjem... Tog gerne en uge mere... Igår aftes kørte Jakey mig ind til byen for at få sidste Bubble Tea og fried chicken! Kørte også forbi mit yndlings-vaffel sted, men jeg tror altså de har lukket forevigt, trods alle de penge jeg har lagt der :D

I forgårs tog vi op til en café hvor vi fik afskedsmiddag mad :) Det var et super fint sted med kæmpe udsigt over hele Yilan! Blev helt rørt over stjerner og den fantastiske udsigt! Vejret har bare været helt vildt fantastisk her - føltes næsten som om Taiwan gør alt hvad hun kan for at jeg bliver! Torsdag rammer endnu en tyfon iøvrigt Taiwan - hun begræder min afsked :P

Udsigten! Wauw!
Fra venstre top: Jakey, Angel, Tsai Tsai, Niklas, Oskar and Tom
Fra venstre bund: Basco, TIna og mig :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar