torsdag den 9. august 2012

Tom's World og random festival

I weekenden tog børnene og jeg ind til Yilan og i Tom's World. Det er en slags spillehal i bedste amerikaner-film stil! Men for søren vi havde det sjovt :) Jeg var især utroligt glad for at se kæmpe Pikachu! :) YAY! Har aldrig prøvet at spille sådan noget skydespil, hvor man har pistolen i hånden og sigter mod skærmen! Det er overraskende sjovt! :) Det eneste der manglede var bare at jeg havde vundet en bamse, så tror jeg virkelig den dag havde været I SKABET! Det var den dog næsten alligevel, fordi vi fik både sushi og løb ind i random festival på vej hjem. Jeg ved stadig ikke hvorfor festivalen var der, men det var super fedt, og jeg fik taget en masse videoer :)


Udover at jeg var temmeligt overrasket over at der var så mange "ældre" mennesker, som også bare var der for at lege og ikke nødvendigvis sammen med nogle børn, så var der så også en gut ved en trommespil. Spillet gik ud på at du havde trommestikker i hånden og skulle slå på trommerne enten midt på, eller på kanten, eller med begge. Efter Angel og jeg havde spillet med en masse grin og fejl... så tog han så over med egne trommestikker og t-shirt til at dække trommerne (i guess for bedre lyd?!?). Man skal bruge PÆNT meget tid på at blive så godt her til et spil :D HELT skørt:




Billedet af hunden ovenover er fra det lokale kæmpe supermarked, hvor personalet kæmpede en forgæves kamp for at få den ud. Den var dog fast besluttet på at den skulle slappe af indenfor i AC kulden. Så hver gang de havde fået smidt den ud, så var en mega hurtig og kom ind igen, hvilket iøvrigt var meget godt klaret, fordi den var temmelig tyk af så lille en hund at være :D men cute det var den!!

Nåh, det var lige en opfølger på et par ting fra weekenden :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar