søndag den 19. august 2012

Cold Spring i Su'ao!

Idag har vi været i Su'ao, en by syd for Toucheng, for at besøge den eneste cold spring i verden udover et i Italien! :) Det var virkelig en hyggelig oplevelse... Måske en smule slidt, men alt i alt ret sjovt at tulle rundt i 21-22 graders "koldt" vand, når det er 35 grader ellers :) Så føltes det faktisk rimelig koldt omend forfriskende! :) Jeg tror virkelig jeg får det vildeste kuldechok når jeg kommer hjem, for 28 grader på mit værelse om natten føles for det meste behageligt! Det er lidt skørt at tænke på... Graderne er generelt faldet lidt de sidste par uger, sammenlignet med de første uger jeg var her... det er nu meget rart! :)

Su'ao Cold Spring
Mig og Niklas ved Su'ao Cold Spring! Hurra for
paraplyer med UV beskyttelse!


De har mælk i alle mulige slags! Idag smagte
jeg vandmelon! Ikke noget større hit! Men okay! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar