onsdag den 22. august 2012

Sidder i lufthavnen i Taipei....

.....Og prøver at holde mig vågen, så jeg kan sove på flyet... og iøvrigt sove på det rigtige tidspunkt i forhold til DK... Og jeg er så heldig at der er elektricitet og WIFI! Men desværre også myg! :/ :)

Må sige at dagen idag har været noget af en rutsjetur! Jeg har været virkelig været rørt over at skulle afsted. Forlade alle disse dejlige mennesker, der er blevet venner og have været substitut familie i mine 7 uger!

Nu da jeg er i lufthavnen, glæder jeg mig til at komme hjem - helt som forventet, men indtil dette punkt, har hver en fiber i min krop skreget på at blive! Og det var super hårdt at sige farvel til folk! Især fordi det er virkelig svært at lade dem forstå hvor glad jeg har været for al deres hjælp og selskab pga. sprogbarrieren! Det er ret tydeligt, at det ikke går helt igennem for dem... Jeg har skrevet en lille seddel til hver af de vigtigste, og så håber jeg de vil spørge om hjælp til at oversætte, så de kan forstå hvor stor pris jeg sætter på min tid i deres selskab!

Tyfonen ud for Taiwan lander imorgen... så jeg er heldig at mit fly er tidligt, så der ikke bliver nogle problemer ud af det! Så vidt jeg er orienteret indtil videre :)

Nåh, det var lige en lille update... der kommer nok en lang afslutning på det hele når jeg er landet og kommet godt hjem :) Måske med en update ind imellem evt. i London :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar