søndag den 19. august 2012

Sidste weekend!!

Det er simpelthen for vildt... Jeg troede faktisk at når jeg nåede hertil, så ville jeg begynde at glæde mig endnu mere til at skulle hjem... og det gør jeg på sin vis også, misforstå mig ikke, men jeg kunne godt tage en måned mere! Der er så mange ting, som jeg gerne stadig vil prøve eller se!

Mine planer i weekenden var egentligt oprindeligt rimelige omstændige, men måtte droppe lørdag... desværre fordi jeg blev syg :( Men starter lige fra en ende af...

Summercampen sluttede uden de store problemer :) Om eftermiddagen, efter børnene var taget hjem, tog i ud til museet der ligger tæt på her, for at tage nogle billeder, og for at Niklas kunne se det også. Super kedeligt for mig, fordi jeg allerede havde været der, så jeg sov egentligt bare på hver etage :D haha... fandt et sted, hvor jeg kunne sidde. Var simpelthen så smadret efter dagene med alle børnene!

Om aftenen tog vi til Luodong Nightmarket igen :) Jeg ville rigtig gerne tilbage og Niklas ville selvfølgelig også gerne se det. Jeg fandt også ud af denne gang, at det faktisk er det andet største i Taiwan! :) Så det tilføjede jo lidt til oplevelsen :D

Natten til fredag kunne jeg mærke at min hals begyndte at gøre nas og jeg var rimelig øm over hele kroppen. Men jeg nægtede at lægge mig syg, så jeg gjorde hvad jeg kunne for at glemme det og tage afsted alligevel. Vi tog til Dongshan Waterpark og plaskede rundt i en masse vand - selvfølgelig med tøj på, fordi det gør de fleste hernede!(!). Meget stenet... Og så gik vi lidt rundt og kiggede på ting og sager - købte lidt souvenirs osv. Videre til Karaooookkkeeeee! Det er altid sjovt, og vi fandt også ud af at en af deltagerne faktisk havde fødselsdag og de havde købt en kage til ham! Mega sødt!

Ray's birthday - yayy! 

Men alt i mens det her står på, bliver jeg mere og mere skidt tilpas og jeg tror at jeg fik en del sol. Så det plus jeg i forvejen var helt syg, gjorde at jeg til sidst ikke kunne hænge sammen mere. Da de sagde efter tre timers karaoke at vi skulle videre til night market, var jeg tudefærdig! Det er så svært at sige man vil hjem, når alle gerne vil blive. Jeg holdt ud så længe jeg kunne, men til sidst blev det bare for meget. De var meget søde og forstående!

Jeg skulle da havde været til Taipei om lørdagen, men droppede det og måtte blive hjemme og slappe af. Jeg var meget forvirret over jeg havde fået så meget sol og måtte bare se film og stene i sengen dagen efter! Jeg fik endda smidt min taiwanesiske telefon væk! :O Det ligner mig slet slet ikke!! Så goodbye phone - heldigvis ikke min Iphone!! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar