søndag den 19. august 2012

Awww!

Igår fik jeg spontant to gaver fra henholdvis Angel og Basco ( de to børn fra gården her, btw, han er 11 og hun er snart 13, skrev forkert tidligere :))

I 7-11 kan man når man får klistermærker, købe måneden "ting", for ikke så mange penge... Og i denne måned var det Angry Birds! Så de har købt en kop til mig med den røde angry bird på :) Mega sødt af dem!! :) Denne fine pakke lå på mit bord da jeg kom hjem fra Night Market :)

Så søde altså! Har inviteret dem til DK! :) 

Samme dag, kom Oskar, en af dem som arbejde på gården her med en fin lille pakke til mig også. Jeg blev meget overrasket og glad! Jeg måtte ikke åbne den før senere dog... Tror de generelt har noget med at de blive flove når man åbner gaver foran dem. Så jeg måtte vente til senere :) Han har givet mig denne meget fine halskæde med rav i! Så sødt altså! :)


Må sige at her de sidste par dage, forventede jeg at jeg ville blive mere og mere forventningsfuld i forhold til at skulle hjem, men jo tættere det kommer på, desto mere føler jeg at jeg slet ikke har haft nok tid her! Jeg ved at når jeg sætter mig på det første fly vil jeg glæder mig til at komme hjem, men lige nu misunder jeg Niklas at han skal være her 2 måneder mere! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar