torsdag den 12. juli 2012

Pyyyh! Det er godt nok varmt hernede! Tror jeg har drukket omkring 4 liter vand idag og det føles som om jeg har svedt det dobbelte! :D Men humøret er stadig højt! Kasia og jeg er rimelig seje til at fordele arbejdet, så når der er brug for en bad og en pause, så er der mulighed for det! Det er mega rart! Tog lige en lur midt på dagen efter et iskoldt bad, så føles det lidt som om man kan erobre verden igen!

Jeg er blevet lidt bedre til at prøve mig lidt frem med maden her, tror meget af det også handler om at have overskuddet til det. De første par dage, har alligevel været lidt overvældende, når jeg tænker tilbage! :) Idag startede vi dagen med "morgengymnastik" og vandrede ned til det nærliggende tempel kl 7.30!!! GAWD! hehe, men det var egentligt meget sjovt. Herefter har børnene plantet ris (inkl mig), lavet pizza, lavet cookies, sat telt op osv. osv. osv.! De har virkelig et stramt program og er ofte også bagud ;)

Har sammenlagt nu taget 1.379 billeder af børnene! Det er jo helt skørt ;)

Ved templet imorges :)
Mine ris! Yes, har været ude i mudderet!
Underlig oplevelse :D
10-15 myggestik, men jeg er stadig
ovenpå

Ingen kommentarer:

Send en kommentar