mandag den 16. juli 2012

Hjemme fra konference i Hualien! Har sovet VIRKELIG længe og slappet af nu her... Kl 15.30 skal nogle fra gården ind til Taipei og vi skal med :) Yay! Endnu en oplevelse på kontoen! Ved faktisk ikke helt hvad vi skal endnu! De er ikke nødvendigvis de mest informative mennesker! De kunne fx have sagt det igår, da vi var til BBQ fest hos en af dem :) Meeeen sådan fungerer det ikke hernede... I det mindste har de givet os en times tid til at gøre os klar... det er stort ;)

Konference var super hyggelig, mødte en masse AIESEC'er og potentielle rejsebuddies i Taiwan. Så det er cool! Synes måske dog det føltes lidt som om jeg var alderspræsident. De er meget unge alle sammen... Jeg smider et par billeder op senere... :)

Imorgen starter summercamp nr. 3, og den anden sidste... Aner ikke hvad jeg skal lave efterfølgende :) hehe... Men på den sidste summercamp skal Kasia og jeg være primos motor, da det er en engelsk summercamp. De børn, der kommer der, går i skole på en privatskole som underviser på engelsk... Tror jeg nok... De bliver 67 !!!!... Så håber vi får liiiidt mere info om hvad vores rolle skal være :) Men som sagt... ikke de mest organiserede, planlagte personer her :D

Ville bare lige hurtigt update jer.. kan være der kommer billeder senere fra konference og Taipei :)


2 kommentarer:

  1. Pu-ha. Kan du overhovedet følge med selv?! Vi kan dårligt nok følge med her i DK. Hilsen far

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh, det er lige før der sker lidt for meget :D hehe...

      Slet