fredag den 6. juli 2012

Efter en laaang tur, sidder jeg endelig sammen med Peel og Pei i Taipei! De er meget soede og vi skal sove i Taipei i nat. Imorgen skal jeg videre ud paa gaarden, hvor jeg skal moede alle dem jeg skal arbejde sammen med.

Turen forloeb saadan her:
- Kalundborg - Jyderup! Bilen laekkede benzin! SHIT! Redningsmand fra Kalundborg, videre i ny bil.

- Koebenhavn - London! Flyet er forsinket med 45 min! GODT jeg har 3 timer i London! Det var overraskede nemt at finde rundt i Heathrow! hi fives!!

- London... waitiiiiing, waitiiiing! 10 min foer vi egentligt skulle flyve oplyser de gaten. FORSINKET IGEN! Det var det sidste fly der gik fra Londons, terminal 3 i hvert fald, pyyyh. Faar rimelig fint saede synes jeg, og heldigvis ikke ved siden af nogle af de herre nedern familier med hundrede skrigende boern! Faktisk ogsaa ganske fin mad ombord, naar det nu skal vaere.

- Lander i Hong Kong 15 min foer min gate skulle lukke! Ad sti afsted med  mig, og naar kun lige videre paa min connecting flight til Taipei! God damn, det var mega nedern at skulle loebe igennem security, og hele vejen ned i den anden ende af terminalen (selvfoelgelig), ISAER naar man lige har siddet ned i 12 timer, saa skal jeg da lige love for at der kom gang i blodomloeb igen :)

- Endelig i Taipei! Traet, hvilket er passende, klokken er lige omkring midnat hernede... Glaeder mig helt vildt til at komme ud til gaarden imorgen!

BTW det er som sagt midnat, og jeg er ved at gaa til i varmen! De siger at det er lidt bedre ude paa gaarden! Det haaber jeg... Ellers maa jeg jo bare vende mig til at det altid er saa fugtigt!! :DD

Det var alt.... NU i seng og sove!! :)

3 kommentarer:

  1. Glæd dig til 7 uger, hvor du klistrer konstant :D

    SvarSlet
  2. Kanon at du alligevel klarede at komme frem, og at din kuffert ikke var gået til Vladivostok. Håber det er ok på gården. Hilsen Far

    SvarSlet
  3. Hoold da op, en tur! Jeg kan lige se dig, på bedste film-manér i fastforward, bogstavelig talt flyve igennem alle lufthavnene :D
    Aner ikke lige hvad klokken er nu hos dig og om i dag egentlig er i morgen, så vil bare ønske dig god søvn og en rigtig god dag i morgen!! :)

    SvarSlet