tirsdag den 10. juli 2012

Haha... Igår kom skraldevognen til Toucheng farmen. Og det er jeg simpelthen bare nødt til at dele med  jer. Jeg kan ikke helt finde ud af om asiater har god humor eller om de bare er underlige :D Ej spøg til side, men helt ærligt... Igår kommer der en bil kørende, og jeg spørger Kasia hvorfor den spiller Für Elise - og ikke sådan på den klassiske måde, men mere sådan bare med elektriske toner. Hun fortæller så at skraldebilerne i Taiwan kommer hver dag, sandsynligvis pga varmen... og så kører den laaaaangsomt rundt og spiller gerne en eller anden klassisk sang, og så skal man selv løbe efter vognen og smide skrald i. Hahaha! Det er simpelthen for stenet... Kan ikke helt regne ud om det er fordi at det er en skraldevogn der spiller klassisk musik, eller om det er fordi det er helt vildt fjollet at man skal løbe efter vognen for at smide skraldet i... :D Måske det i virkeligheden er en blanding! :) Ja, ja... man undres!!

Ellers har jeg arbejdet hele dagen og taget en milliard billeder af børnene, der er ankommet idag på til deres SummerCamp. Der er en del af de børn, der er med denne gang, der er fra L.A, så de taler super fint engelsk naturligvis - Og får udfordret deres kinesiske. Deres forældre besøger familie rundt om i Taiwan. 

Børnene skulle lære at lave candyfloss til deres marked,
som de skal holde på lørdag for deres familier :) Kom mig til gode :D

Vi får dog også mulighed for at sidde lidt ned. Her skulle jeg
lige afprøve vores træ-hængekøjer! Faktisk OK behageligt. I hvert
fald lige så hårdt som min seng. Skøre Taiwanesere altså :D

5 kommentarer:

  1. Har du ikke fortalt dem at her kommer skraldebilen hver 14. dag tidligt om morgenen, og udstøder diesel lyde. Godt du fik det gode kamera med. Hilsen far.

    SvarSlet
  2. Det ser ud til, at du har det godt i det store udland :)

    SvarSlet
  3. Simpelthen det sjoveste altså! :D Og hvad sker der lige for den candyfloss - mmmmh! :D

    SvarSlet
  4. Hahahahaha! Love it! Kom til at tænke på reklamen fra dansk tv hvor mor far og barn prøver at nå isbilen først når de hører lyden af Hjemis bilen.. Hahaha <3

    SvarSlet