onsdag den 25. juli 2012

Idag var SÅÅÅÅ meget bedre med undervisningen af børnene! Jeg var bedre forberedt på at de ikke svarede på mine spørgsmål, så tiden hurtigt løb ud! Havde flere lege med, og de kunne rigtig godt lige "hang-man", hvor jeg jo kunne øve de nye ord, jeg havde lært dem, samtidig med at jeg bagefter kunne bede dem om at tegne ordet på tavlen bagefter :) Større succes! Imorgen er emnet dog langt mere stenet, så jeg må lige finde ud af hvordan jeg kan få kringlet den :)

Så vil lige lægge et par billeder op fra i søndags, hvor vi jo var ude og se på delfiner! Det var en smule skuffende, fordi det ikke var længe vi fik lov til at være derude hvor delfinerne var! Båden var vist også lidt forsinket... Plus da vi skulle afsted fra farmen kom hende, som skulle køre os, slet ikke... Så vi måtte finde en nødløsning og kørte med en random familie derind, som ikke kendte vejen og heller ikke vidste hvilken båd vi skulle med :D haha... kaos!

Vil også gerne lægge et par billeder op fra Toucheng og et par af vores ynglingsrutiner inde i byen! Igår var vi også inde i byen, og jeg fik suppe med hat igen (11 kr btw - mega billigt), og vi fik også bubble tea, som er en lidt sjov oplevelse. Det er ikke kun en drik, man skal også spise "boblerne", som Jakey fortalte mig er lavet af "sweet potato". Ved ikke helt... Altså det smager ikke rigtig af kartofler... men det kan jo sagtens være en form for gelé lavet på vand fra kartoflerne... eller sådan noget... første gang, synes jeg at det var meget mærkeligt... men nu synes jeg egentligt det er meget lækkert! :)

Et af de få gode billeder! Har til gengæld masser
af billeder af havet :D
jahh! Søde delfiner! :) 


Hmmm! Hvad skal jeg man ha'! 50 TWD
er iøvrigt ca. 10 DKK :O. Godt at vi
kender nogen der taler kinesisk!
Nam, nam! De bedste vafler inde i byen!


Vi forsøger også altid at ramme COMEBUY
Lækre smoothies, juices OG Bubble Tea!
Bubble Tea! Drik og spis samtidig! Underliiigt, men jeg
er sikker på at jeg kommer til at savne det! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar