onsdag den 4. juli 2012

Ej, ej, ej... SÅ er det imorgen!! Oh wauw! Det er virkelig ikke til at forstå! Jeg troooor nok jeg har styr på det hele. Har listen over de film jeg skal se på flyet... TJEK! Så har jeg vist ikke brug for andet ;) Ej, jeg føler jeg er nogenlunde med! :) Har lige et par timer imorgen til det sidste. Synes det er underligt at jeg ikke er i Kbh hele sommeren, men jeg er fuldstændig ekstatisk over at skulle tilbringe den i Taiwan :)

Har fundet noget økologisk chokolade som jeg vil tage med ned til min hostfamilie, da de er "eco-farm" også... Det er super cool og jeg er sikker på at de vil synes det er sjovt. Har desuden købt en bog om den lille havfrue og en ministatue. Det skal sikkert nok falde i god jord :D


I aften har vi fået frikadeller og brun sovs! Bare liiiige for at sikre at jeg ikke glemmer hvor godt det er herhjemme :D hehe... tak mor!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar